تماس بگیرید

سفارش کلی

سفارش جزئی

چاپ نایلون در گنبد

چاپ نایلون در گنبد

2 دقیقه

چاپ بر روی نایلون‌­ها به امری مهم در هر کسب و کاری تبدیل شده است. در همین خصوص شرکت کیان چاپ، با فعالیت سراسری در کشور هم‌­اکنون با چاپ نایلون در گنبد از طریق تکنیک‌های مدرن و فناوری‌های ب­روز، در دسترس برای تمامی کسب و کارها می‌باشد.

در این زمینه انواع متریال باکیفیت و خاص مورد استفاده قرار می‌گیرند. در مجموعه کیان چاپ، بهترین خدمات تولید نایلون‌های تجاری و خدمات چاپ آن‌ها ارائه می‌شود. شما می‌توانید با در نظر گرفتن نوع نیازهای واحد تجاری خود از هر یک از این خدمات حرفه‌ای بهره‌مند شوید.

در این مجموعه مشتریان به سهولت می‌توانند کلیه طرح‌های انتخابی را بر روی نایلون‌های باکیفیت چاپ کرده و به تعداد انبوه تحویل بگیرند.

چاپ روی انواع نایلون

چاپ نایلون در گنبد در مدل‌های دسته موزی، رکابی، زنبیلی و سایر مدل­‌ها انجام می‌شود. هر یک از این دسته بندی‌ها برای مصارف خاص و مراکز به خصوص مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این میان مدل‌های دسته موزی بیشتر برای مصارف داروخانه‌ای، لوازم آرایشی و غیره کارایی دارند.

برای استفاده از خدمات چاپ نایلون باید به نوع و مدل نایلون انتخابی دقت داشته و بر این اساس سفارشات خود را ثبت کنید. چرا که کیفیت چاپ بر روی برخی از بسته بندی‌ها مناسب نخواهد بود.

نمونه کارهای چاپ نایلون در گنبد

چاپ نایلون در گنبد با کیفیت بالایی انجام می‌شود. مقاومت و ماندگاری نایلون‌های چاپ شده در برابر عوامل آسیب‌­زا نیز بسیار بالا است. با تکنیک‌های جدید امروزی کیفیت چاپ بر روی نایلون‌ها افزایش می‌یابد.

چاپ نایلون در گنبد برای انواع مصارف تجاری و فعالیت‌های فروشگاهی میسر خواهد بود. این نایلون‌ها در مدل‌های مختلفی تولید شده و با تناژ و حجم تولید به خصوصی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های نمونه کار مجموعه کیان چاپ در گنبد، شفافیت سطح نایلون‌های چاپ شده و مقاومت آن‌ها در برابر پارگی و اجسام نوک تیز است. به همین خاطر اغلب مشتریان این محصولات را در میان اقلام ارائه شده در این مجموعه ترجیح می‌دهند.

سفارش چاپ نایلون در گنبد

چاپ نایلون در گنبد به‌­صورت سفارشی نیز در حجم بالا میسر خواهد بود. این محصولات کاربردی در تناژ بالا عرضه شده و اغلب با وزن‌های مشخص شده در دسترس مشتریان قرار می‌گیرند. به همین خاطر خرید هر یک باید با حجم مناسب انجام شود. در این زمینه در نظر گرفتن نیازهای مشتریان نیز اهمیت بسیار زیادی دارد.

هر یک از این پلاستیک‌ها باید با ابعاد و اندازه گیری‌های درست و استاندارد تولید شوند. انواع آن‌ها ضخامت‌های مختلفی دارند که لازم است به این موارد نیز برای چاپ این محصولات دقت داشته باشید. در خصوص چاپ انواع طرح‌ها و مدل‌ها بر روی این بسته بندی‌ها هم، باید به نظرات مشتریان توجه شود.

هر یک از مشتریان بسته به طراحی مدنظر خود رنگ‌های به خصوصی را برای سفارش چاپ نایلون‌های تجاری انتخاب می‌کنند. استفاده از رنگ‌های خاص مانند طلایی و نقره‌ای نیز در این زمینه مورد توجه قرار می‌گیرد. و برای انتخاب بهتر طراحی این محصولات به‌­کار می‌رود.

هر یک از این طراحی‌ها با ویژگی‌های خاصی بر روی نایلون‌های شفاف و براق تجاری چاپ می‌شوند؛ و زیبایی آن‌ها را چندین برابر می‌کنند. قابل ذکر است که هم­‌اکنون شما عزیزان می­توانید از طریق مراجعه به وب­سایت کیان چاپ یا ارتباط با مشاورین فروش ما، ضمن دریافت راهنمایی‌­های لازم سفارش خود هم ثبت کنید.

این مطلب را پسندیدید؟ آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید

mohsenseo

mohsenseo

mohsenseo

آخرین نوشته ها

مناسب ترین بسته‌بندی ماکارونی

نایلون های بسته بندی، پاکت های بسته بندی
بسته‌بندی انواع ماکارونی

بهترین بسته بندی چیپس کدام است؟

بسته ‌بندی‌های سلفونی یا پلی پروپلین، بسته بندی کرافت با یک لایه کاغذ کرافت لمینیت شده
بسته بندی چیپس

مناسب ترین بسته بندی بادام زمینی کدام است؟

فیلم‌های پلاستیکی انعطاف پذیر، کیسه‌های ایستاده، بسته بندی وکیوم، مقوا، بسته بندی شفاف، فویل آلومینیومی، بسته بندی سازگار با محیط زیست، سلفون بسته بندی
بسته بندی بادام زمینی

معرفی بهترین مدل بسته بندی اسکاچ

سلفون بسته بندی صدفی، روکش سلفون همراه نقطه چین‌های مخصوص برش، لفاف‌های بسته بندی و همچنین نایلون و سلفون لبه چسب دار شفاف
بسته بندی اسکاچ

بهترین بسته بندی خیارشور کدام است؟

کیسه‌های پلیمری انعطاف پذیر، کیسه‌های خلاء مهر و موم شده، لیبل حرارتی بطری، بسته بندی وکیوم، لیبل لب چسب دار، لمینت درب ظروف پلاستیکی، لیبل حرارتی
خیارشور بسته بندی شده

معرفی مناسب ترین بسته بندی دمنوش

جعبه‌های مقوایی، جعبه های کارتنی، قوطی‌های فلزی، ساشه ها از جنس کاغذ کرافت، فیلم‌های متالایز یا لمینت‌
دمنوش بسته بندی شده

آشنایی با انواع بسته‌بندی صابون

سلفون بسته بندی و نایلون بسته بندی
بسته‌بندی صابون

آشنایی با انواع بسته‌بندی قند

پاکت بسته بندی پلاستیک ضخیم سلفون بسته بندی

معرفی انواع بسته بندی تخمه

لفاف‌های سلفونی پاکت‌های پلاستیکی پاکت‌های کاغذی
بسته بندی تخمه

معرفی بهترین بسته‌بندی شکر

بسته‌بندی‌های پلاستیکی بسته‌بندی‌های زیپ کیپ بسته‌بندی‌های کاست دار
انواع بسته‌بندی شکر