تماس بگیرید

سفارش کلی

سفارش جزئی

چاپ نایلون در گرگان

چاپ نایلون در گرگان

2 دقیقه

چاپ نایلون در گرگان، با استفاده از بهترین و جدیدترین دستگاه‌ها و تجهیزات صنعتی انجام می‌گیرد. هر یک از دستگاه‌های مورد استفاده در این حوزه برای چاپ نایلون، نایلکس و سایر مدل­‌ها به کار می‌روند. در مجموعه کیان‌چاپ با استفاده از جدیدترین متدهای طراحی، محصولات مورد نیاز مشتریان تولید می‌شوند.

نایلون‌های تولید شده در این مجموعه با کیفیت و مقاومت بسیار بالایی تولید شده و در برابر اجسام نوک تیز، پارگی، کشیدگی و سایر اتفاقات مشابه، مقاومت بسیار زیادی دارند.

چاپ روی انواع نایلون

چاپ نایلون در گرگان بر روی انواع محصولات دسته موزی، تقویت و سایر نمونه‌­ها انجام می‌شود. فرایند چاپ برای درج لوگوها و نام و نشان‌های تجاری کسب و کارهای امروزی انجام می‌گیرد. در مجموعه کیان چاپ، اغلب توصیه می‌شود که برای چاپ این اطلاعات بر روی بسته بندی محصولات، از نایلون استفاده شود.

بسته‌های نایلکس اغلب برای چاپ مناسب نیستند و کیفیت چاپ خوبی ندارند. به همین خاطر مشتریان برای استفاده از این محصولات نایلونی ترغیب شده‌اند.

نایلون‌های مخصوص فروشگاه‌ها با وجود نام و نشان تجاری مرکز مورد نظر، جنبه تبلیغاتی و برند سازی خواهند داشت. به همین خاطر با به­‌کار بردن این محصولات کاربردی، میزان فروش مجموعه افزایش یافته و بیشتر معرفی خواهد شد.

نمونه کارهای چاپ نایلون در گرگان

چاپ نایلون در گرگان توسط شرکت کیان چاپ، با شفافیت بالایی انجام می‌شود. سطح این نایلون‌ها بسیار زیبا و جذاب طراحی شده‌­، و از انواع رنگ‌ها برای تولید هر یک از محصولات استفاده می‌شود. رنگ‌های به­‌کار برده شده بر روی نایلون‌ها بسیار باکیفیت بوده و در طولانی مدت از بین نخواهندرفت.

نایلون‌ها برخلاف متریال نایلکس برای چاپ دو طرفه مناسب بوده و مشکلی در فرایند چاپ دو طرفه آن‌ها به‌­وجود نمی‌آید. شما می‌توانید هر یک از این محصولات را برای انواع مصارف خود سفارش دهید.

سفارش چاپ نایلون در گرگان

چاپ نایلون در گرگان به­‌صورت سفارشی و زیر نظر کارشناسان حرفه‌ای مجموعه کیان چاپ انجام می‌گیرد. می‌توانید برای چاپ، ابعاد مورد نظر خود را به آن­ها اطلاع دهید. برای مشخص شدن ابعاد مورد نیاز می‌توانید از الگوهای موجود در مجموعه نیز استفاده کنید. در این زمینه ضخامت هر یک از این نایلون‌ها هم یکی از مهم‌ترین مواردی است، که در زمان سفارش این محصولات مد نظر قرار می‌گیرد.

برای چاپ نایلون در گرگان باید به تعداد رنگ‌هایی که برای چاپ این محصولات به­‌کار می‌روند نیز دقت داشته باشید. همچنین در نظر گرفتن طرح و نوشتاری که باید بر روی هر یک از این محصولات به‌­صورت یک طرفه یا دو طرفه چاپ شوند؛ نیز برای سفارش این محصولات حائز اهمیت است. .

استفاده از رنگ‌های خاص مانند طلایی و نقره‌ای بر روی این بسته بندی‌ها نیز هزینه‌های چاپ و سفارش این محصولات را کمی بیشتر می‌کند. به همین خاطر مشتریان با مشخص کردن این ویژگی‌ها قیمت نهایی محصول مورد نظر خود را مشخص خواهند کرد. خدمات چاپ با بهترین کیفیت در مجموعه کیان چاپ ارائه می‌شوند و هم‌­اکنون شما عزیزان قادر به ثبت سفارش از طریق وب­سایت این مجموعه هستید.

این مطلب را پسندیدید؟ آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید

mohsenseo

mohsenseo

mohsenseo

آخرین نوشته ها

مناسب ترین بسته‌بندی ماکارونی

نایلون های بسته بندی، پاکت های بسته بندی
بسته‌بندی انواع ماکارونی

بهترین بسته بندی چیپس کدام است؟

بسته ‌بندی‌های سلفونی یا پلی پروپلین، بسته بندی کرافت با یک لایه کاغذ کرافت لمینیت شده
بسته بندی چیپس

مناسب ترین بسته بندی بادام زمینی کدام است؟

فیلم‌های پلاستیکی انعطاف پذیر، کیسه‌های ایستاده، بسته بندی وکیوم، مقوا، بسته بندی شفاف، فویل آلومینیومی، بسته بندی سازگار با محیط زیست، سلفون بسته بندی
بسته بندی بادام زمینی

معرفی بهترین مدل بسته بندی اسکاچ

سلفون بسته بندی صدفی، روکش سلفون همراه نقطه چین‌های مخصوص برش، لفاف‌های بسته بندی و همچنین نایلون و سلفون لبه چسب دار شفاف
بسته بندی اسکاچ

بهترین بسته بندی خیارشور کدام است؟

کیسه‌های پلیمری انعطاف پذیر، کیسه‌های خلاء مهر و موم شده، لیبل حرارتی بطری، بسته بندی وکیوم، لیبل لب چسب دار، لمینت درب ظروف پلاستیکی، لیبل حرارتی
خیارشور بسته بندی شده

معرفی مناسب ترین بسته بندی دمنوش

جعبه‌های مقوایی، جعبه های کارتنی، قوطی‌های فلزی، ساشه ها از جنس کاغذ کرافت، فیلم‌های متالایز یا لمینت‌
دمنوش بسته بندی شده

آشنایی با انواع بسته‌بندی صابون

سلفون بسته بندی و نایلون بسته بندی
بسته‌بندی صابون

آشنایی با انواع بسته‌بندی قند

پاکت بسته بندی پلاستیک ضخیم سلفون بسته بندی

معرفی انواع بسته بندی تخمه

لفاف‌های سلفونی پاکت‌های پلاستیکی پاکت‌های کاغذی
بسته بندی تخمه

معرفی بهترین بسته‌بندی شکر

بسته‌بندی‌های پلاستیکی بسته‌بندی‌های زیپ کیپ بسته‌بندی‌های کاست دار
انواع بسته‌بندی شکر