تماس بگیرید

سفارش کلی

سفارش جزئی

چاپ نایلون در اهواز

چاپ نایلون در اهواز

2 دقیقه

پلاستیک و فرآورده‌های آن در دنیای امروز آن‌چنان پرکاربرد شده‌اند، که به‌سختی می‌توان تصور کرد روزی در این جهان پلاستیک وجود نداشته‌است. از میان محصولات پلاستیکی، نایلون را می‌توان یکی از پرمصرف‌ترین آن‌ها دانست. شاید برخی از افراد نایلون را برابر با کیسه‌های پلاستیکی بدانند.

اما در حقیقت نایلون موارد استفاده بسیار گسترده‌تری دارد برای مثال می‌توان به نایلون گلخانه‌ای اشاره کرد. اگر صاحب برند هستید، و قصد چاپ نایلون در اهواز را دارید، می توانید با مراجعه به وبسایت شرکت کیان چاپ و دیدن نمونه کار‌ها و دریافت مشاوره از کارشناسان مجموعه سفارش خود را ثبت نمایید.

کیان چاپ نامی آشنا در عرصه چاپ

بیش از یک ربع قرن از تاسیس شرکت کیان چاپ می‌گذرد. این شرکت از روز نخست، خود را متعهد دانسته است تا با تازه‌ترین تکنیک‌ها و ماشین‌آلات روز دنیا مجهز شود. کیان چاپ در کنار تحویل سفارشات، پیشنهادات مفید و خلاقانه‌ای را که مبتنی‌بر جدیدترین پیشرفت‌های این عرصه است، در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. به‌همین‌دلیل نیز این شرکت از همان ابتدا با نام‌های بزرگی همچون شرکت سینره همکاری داشته‌است.

چاپ روی انواع نایلون

اگر شما به‌دنبال عرضه محصول خود در نایلون یا نایلکس هستید، و می‌خواهید نقش تبلیغاتی استفاده از نایلون را جدی بگیرید، بهتر است این حداقل تفاوت‌ها را بدانید:

نایلون: جنسی نرم و براق اما ضخیم دارد؛ و می‌توان بر هر دو روی آن باکیفیت بالا چاپ کرد.

نایلکس: جنسی خشک، مات و نازک دارد؛ و معمولا به صورت یک رو چاپ می‌شود.

 بیشتر تقسیم‌بندی نایلون‌ها در بازار بر اساس جنس و دسته آن‌ها است، مثلا نایلون‌ها می‌توانند دسته‌های رکابی، موزی، زنبیلی و تقویت داشته باشند. هر کدام از این نایلون‌ها کاربرد خود را داشته، که ساده‌ترین و ارزان‌ترین آن‌ها نایلون‌های رکابی هستند. و نایلون‌های دسته موزی و دسته تقویت نیز بیشترین کاربرد را در فروشگاه‌ها دارند.

همچنین اگر به دنبال سلفون با جنس مناسب برای بسته‌بندی محصولات خود هستید، بهتر است از bopp یا سلفون تِرس استفاده کنید. زیرا همزمان می‌توان پشت‌ و روی آن را چاپ کرد. و به‌خاطر ضخامت آن، از لحاظ اقتصادی به‌صرفه‌تر است. همچنین درصورت تمایل به ماندگاری طولانی‌تر می‌توان آن را به‌صورت دولایه تولید کرد.

نمونه کارهای چاپ نایلون در اهواز

شرکت کیان چاپ نه تنها با شرکت‌ها و بانک‌های بزرگی مثل سی‌گل، سامسونگ، سامان و ملت همکاری داشته است، بلکه به‌واسطه طراحی‌های مدرن و کیفیت بالای محصولات، از جشنواره‌های متعددی همچون جشنواره ملی صنعت چاپ و انجمن صنفی طراحان، بارها سیمرغ و لوح‌تقدیر دریافت کرده‌است.

از همین رو اگر قصد چاپ نایلون در اهواز را دارید، می توانید این کار را به خیالی راحت به شرکت مدرن کیان چاپ بسپارید.

سفارش چاپ نایلون در اهواز

برای سفارش چاپ نایلون بهتر است پاسخ موارد زیر را بدانید:

  • نایلون یا نایلکس
  • ابعاد و ضخامت
  • نوع چاپ: دو رو یا تک رو با تصویر یا بدون تصویر

چاپ نایلون، یکی از کم‌هزینه‌ترین شیوه‌های تبلیغاتی

فرض کنید شما فروشگاه کوچکی در یکی از شهرهای جنوب کشور دارید. و کالای خود را با نایلون تبلیغاتی به مشتری عرضه می‌کنید. مشتری شما ساکن شهری در غرب کشور است و کالای شما را با خود می‌برد. از آنجایی‌که نایلون تبلیغاتی بارها و بارها مورد استفاده قرار می‌گیرد افراد زیادی آن را می‌بینند و به صفحه مجازی شما برای خرید سر خواهند زد. و به‌این‌ترتیب شما با کمترین هزینه ممکن، برند خود را تبلیغ کرده‌اید.

حال اگر به‌دنبال چاپ نایلون در اهواز هستید شرکت کیان چاپ می‌تواند گزینه‌ای بسیار مناسب برای شما باشد.

این مطلب را پسندیدید؟ آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید

mohsenseo

mohsenseo

mohsenseo

آخرین نوشته ها

مناسب ترین بسته‌بندی ماکارونی

نایلون های بسته بندی، پاکت های بسته بندی
بسته‌بندی انواع ماکارونی

بهترین بسته بندی چیپس کدام است؟

بسته ‌بندی‌های سلفونی یا پلی پروپلین، بسته بندی کرافت با یک لایه کاغذ کرافت لمینیت شده
بسته بندی چیپس

مناسب ترین بسته بندی بادام زمینی کدام است؟

فیلم‌های پلاستیکی انعطاف پذیر، کیسه‌های ایستاده، بسته بندی وکیوم، مقوا، بسته بندی شفاف، فویل آلومینیومی، بسته بندی سازگار با محیط زیست، سلفون بسته بندی
بسته بندی بادام زمینی

معرفی بهترین مدل بسته بندی اسکاچ

سلفون بسته بندی صدفی، روکش سلفون همراه نقطه چین‌های مخصوص برش، لفاف‌های بسته بندی و همچنین نایلون و سلفون لبه چسب دار شفاف
بسته بندی اسکاچ

بهترین بسته بندی خیارشور کدام است؟

کیسه‌های پلیمری انعطاف پذیر، کیسه‌های خلاء مهر و موم شده، لیبل حرارتی بطری، بسته بندی وکیوم، لیبل لب چسب دار، لمینت درب ظروف پلاستیکی، لیبل حرارتی
خیارشور بسته بندی شده

معرفی مناسب ترین بسته بندی دمنوش

جعبه‌های مقوایی، جعبه های کارتنی، قوطی‌های فلزی، ساشه ها از جنس کاغذ کرافت، فیلم‌های متالایز یا لمینت‌
دمنوش بسته بندی شده

آشنایی با انواع بسته‌بندی صابون

سلفون بسته بندی و نایلون بسته بندی
بسته‌بندی صابون

آشنایی با انواع بسته‌بندی قند

پاکت بسته بندی پلاستیک ضخیم سلفون بسته بندی

معرفی انواع بسته بندی تخمه

لفاف‌های سلفونی پاکت‌های پلاستیکی پاکت‌های کاغذی
بسته بندی تخمه

معرفی بهترین بسته‌بندی شکر

بسته‌بندی‌های پلاستیکی بسته‌بندی‌های زیپ کیپ بسته‌بندی‌های کاست دار
انواع بسته‌بندی شکر