تماس بگیرید

سفارش کلی

سفارش جزئی

بسته‌بندی سویا

معرفی بهترین بسته‌بندی برای سویا

2 دقیقه

سویا ارزان‌ترین منبع پروتئین بوده و در برابر رطوبت و حرارت بسیار حساس است و سریع فاسد می‌شود. از این‌رو به یک بسته‌بندی مناسب و استاندارد نیاز دارد. انتخاب یک بسته بندی مناسب برای محصول علاوه بر ارزش افزوده‌ای که برای آن به وجود می‌آورد، در حفظ و نگهداری آن از عوامل مختلف نیز نقش دارد.

حال سوال پیش می‌آید که یک بسته بندی خوب و مناسب برای محصول چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟ در ادامه این مطلب به بررسی مناسب ترین بسته‌بندی سویا و چاپ روی آن خواهیم پرداخت.

بسته‌بندی‌های مناسب سویا

برای بسته‌بندی سویا از انواع مختلف مشتقات پلاستیک استفاده می‌شود که رایج ترین و بهترین آن‌ها شامل سلفون و نایلون بسته‌بندی است. نایلون بسته‌بندی مناسب برای سویا قیمت بسیار مناسبی دارد و این نوع بسته‌بندی بیشتر برای خرده فروشی در فروشگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

زیرا سویا وزن سنگینی دارد و برای بسته‌بندی عمده آن باید به سراغ بسته‌بندی‌های مقاوم‌تر رفت. نایلون از جنس پلی‌اتیلن است و نسبت به سلفون که از پلی‌پروپیلن تولید می‌شود مقاومت کمتری دارد.

به عبارت دیگر بسته‌بندی سلفون از مقاومت خوبی برخوردار است و در برابر فشار و ضربه به راحتی پاره نمی شود. به همین دلیل بیشتر تولید کنندگان و فروشندگان سویا این نوع بسته را بیشتر ترجیح می‌دهند. زیرا با استفاده از آن بهتر می‌توانند کیفیت محصول خود را حفظ کنند.

البته سلفون نیز قیمت مناسبی دارد و نسبت به دیگر اشکال بسته‌بندی سویا نظیر ظروف پلاستیکی و شیشه‌ای دارای قیمت بسیار بهتری است و یک انتخاب بسیار عالی برای بسته‌بندی سویا به شمار می‌رود.

 چاپ روی بسته‌بندی سویا

چاپ روی بسته‌بندی سویا یکی از مهمترین دغدغه‌های تولید کنندگان، صادرکنندگان و عرضه‌کنندگان عمده سویا است. زیرا با توجه به رقابت بالایی که بین فعالان این حوزه وجود دارد، برگ برنده در دست کسانی است که بتوانند خود را به بازار هدف و مشتری‌ها بهتر معرفی کنند.

شرکت کیان چاپ یکی از مطرح ترین شرکت‌های چاپ و بسته بندی در کشور محسوب می‌شود که در کنار برخورداری از تجربه کافی، از بهترین تجهیزات و مواد اولیه برای عرضه خدمات مطلوب و با کیفیت به مشتریان خود استفاده می‌کند. در شرکت کیان چاپ بنا به درخواست مشتری تمام خدمات چاپ ارائه می‌شود و چاپ روی بسته‌بندی سویا از چاپ 1 تا 8 رنگ full hd با بهترین کیفیت قابل انجام است. خدمات زیر در شرکت کیان چاپ ارائه می شود.

همچنین این مجموعه با بهره‌گیری از دانش و تخصص تیم فنی و گرافیکی خود خدمات طراحی لوگو و برند و همچنین چاپ آن روی بسته‌بندی را انجام می‌دهد. علاوه‌بر موارد عنوان شده این مجموعه تلاش می‌کند خدمات خود را بر حسب نیاز مشتری عرضه کند.

به عبارت دیگر تیم فنی و پشتیبانی کیان چاپ در کنار احترام به خواسته مشتریان در صورت نیاز راهنمایی و مشاوره‌های لازم را نیز به صورت رایگان ارائه می‌دهد، تا آن‌ها بتوانند بهترین نوع بسته‌بندی و چاپ را برای سویا انتخاب کنند.

این مطلب را پسندیدید؟ آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید

امین اشکیانی

امین اشکیانی

امین اشکیانی

من امین اشکیانی هستم. بیش از 20 سال در زمینه چاپ و بسته بندی مشغول به فعالیت هستم. سایت کیان چاپ را برای ارائه خدمات حوزه چاپ و بسته بندی راه اندازی کرده ام و در بلاگ آن سعی می کنم جدیدترین آموخته هایم را با شما به اشتراک بگذارم. خوشحال می شوم نظرات خود را جهت بهتر شدن سایت در بخش نظرگزاری مقالات قرار دهید.
آخرین نوشته ها

مناسب ترین بسته‌بندی ماکارونی

نایلون های بسته بندی، پاکت های بسته بندی
بسته‌بندی انواع ماکارونی

بهترین بسته بندی چیپس کدام است؟

بسته ‌بندی‌های سلفونی یا پلی پروپلین، بسته بندی کرافت با یک لایه کاغذ کرافت لمینیت شده
بسته بندی چیپس

مناسب ترین بسته بندی بادام زمینی کدام است؟

فیلم‌های پلاستیکی انعطاف پذیر، کیسه‌های ایستاده، بسته بندی وکیوم، مقوا، بسته بندی شفاف، فویل آلومینیومی، بسته بندی سازگار با محیط زیست، سلفون بسته بندی
بسته بندی بادام زمینی

معرفی بهترین مدل بسته بندی اسکاچ

سلفون بسته بندی صدفی، روکش سلفون همراه نقطه چین‌های مخصوص برش، لفاف‌های بسته بندی و همچنین نایلون و سلفون لبه چسب دار شفاف
بسته بندی اسکاچ

بهترین بسته بندی خیارشور کدام است؟

کیسه‌های پلیمری انعطاف پذیر، کیسه‌های خلاء مهر و موم شده، لیبل حرارتی بطری، بسته بندی وکیوم، لیبل لب چسب دار، لمینت درب ظروف پلاستیکی، لیبل حرارتی
خیارشور بسته بندی شده

معرفی مناسب ترین بسته بندی دمنوش

جعبه‌های مقوایی، جعبه های کارتنی، قوطی‌های فلزی، ساشه ها از جنس کاغذ کرافت، فیلم‌های متالایز یا لمینت‌
دمنوش بسته بندی شده

آشنایی با انواع بسته‌بندی صابون

سلفون بسته بندی و نایلون بسته بندی
بسته‌بندی صابون

آشنایی با انواع بسته‌بندی قند

پاکت بسته بندی پلاستیک ضخیم سلفون بسته بندی

معرفی انواع بسته بندی تخمه

لفاف‌های سلفونی پاکت‌های پلاستیکی پاکت‌های کاغذی
بسته بندی تخمه

معرفی بهترین بسته‌بندی شکر

بسته‌بندی‌های پلاستیکی بسته‌بندی‌های زیپ کیپ بسته‌بندی‌های کاست دار
انواع بسته‌بندی شکر